Världens bästa Bruce!!!

Här om kvällen var jag med om ett av de allra största ögonblicken i mitt liv, jag var och såg HONOM med stort B!! Kl:20.00 steg hans E street band upp på friends arenas scen o sedan kom BRUCE SPRINGSTEEN ut på scenen o han strålade som en sol direkt! För mej var det en stor livsdröm som slog in o tårarna kom! Herre Gud vilken karl, det finns bara ett ord som beskriver honom KÄRLEK!! 63år gammal och den energin och glädjen till yrket o till sina fans! Jag var med om mitt livs timmar o mina känslor för Springsteen e definitift de samma! Jag är o förblir ett "big fan" av den här underbart kärleksfulla 63åringen. Kommer ALDRIG någonsin glömma den magiska fredagkällen den tredje maj 2013!!  Thank you for the amassing show Bruce, I never forget it, NEVER!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0