Jag bär glasögon med stolthet!!!

Alltså jag måste bara få säga en sak och det är att jag får snart tok spelet på de där hemska reklamfilmerna om lazeroperationer och allt annat skit som sägs om glasögon/linser: Själv har jag haft glasögon (dock inte samma utan bytt) under nästan hela mitt liv och jag fattar inte varför så många personer skäms över sina glasögon/linser! Jag själv är super stolt över mina svarta D&G brills, jag kan gå runt hos min optiker och prova nya färger&former och stilar och det finns både snygga och lite mindre snygga former, vissa stilar skulle jag kunna tänka mej att ha någon gång i framtiden medans vissa stilar skulle jag ALDRIG NÅGONSIN gå utanför dörren med!!! Visst jag förstår att det finns folk runt omkring i världen som är trötta på att vara glasögonbärare (och INTE GLASÖGONORMAR= som enligt mej är det fulaste ordet i den Svenska ordlistan)för visst är det jobbigt att ha brillor ibland och jag har testat linser men det fungerade verkligen inte, jag får verkligen be om ursäkt till min optiker som kämpade i många timmar (vid olika tillfällen skall jag också säga) för att hitta ett par linser som passade mina ögon, men tyvärr så gjorde de verkligen INTE, TVÄRT OM! Det var obehagligt att stoppa in små plastbitar in ögonen, nej fy!!

Om jag skall återgå till lazeroperationer så skullle jag bara säga att jag själv ALDRIG I MITT LIV skulle utsätta mej för det, jag vet operationer som gått helt galet fel och alla operationer (spelar ingen roll vad man gör) är en stor risk och att operera ögonen med lazer! Nej var istället stolta över glasögonen/linserna som ni bär, men om ni har ett oerhört behov att se klart utan glasögon och linser så skall ni operera ögonen men glöm aldrig att det kan gå dåligt lika ofta som det går bra.

Slutord: Slutordet denna gång är bara: Till alla som bär glasögon: VAR STOLT ÖVER DINA GLASÖGON!!!

//Den stolta glasögonbäraren B!

 

VAR STOLT ÖVER DINA GLASÖGON!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0