Slappardag och kräftsoppa!

I dag kan man verkligen säga att jag har haft en riktig s k SLAPPAR LÖRDAG (vilket har varit suuuuper skönt) att inte ha några tider att passa utan bara ligga i min sköna soffa och bara glo på tvn hela dagen (eller nästan i alla fall) I dag har det varit dagen d för stockholm maraton och självklart så låg jag farmför tvn och följde maran!!! Senare på kvällen avslutade jag dagen med en super god kräftsoppa och ett gott glas rödvin och vitlöksbröd. I mrn är det söndag och då skall jag väll göra någonting annat än att bara slöa .... jaja får se vad som händer, för som man säger I MORGON ÄR DET ALLTID EN ANNAN DAG //må super B!

Kräftsoppan/ vitlöksbrödet, ett gott glas rödvin och ett glas vatten, underbar lördagsmeny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0