Mys med lillsyster och Melodifestival final!!!


Ikväll lördag kommer min gulliga lillasystyer och hennes sambo hem till mig från Stockholm och tillsammans skall vi mysa med kräftsoppa och vin och bara snacka gojja med varann och så skall vi ju kolla på melodifestivalfinalen och hejja på Danny (han är faktiskt min systers kund i hennes super mysiga affär så hejja Danny :- )det skall bli suppper mysig att få hem henne och hennes sambo under några dagar :-)

I kväll är det som sagt dags för den stora Melodifestivalfinalen i Globen och visst har jag några STORA favoriter som jag hejjar lite extra på, Danny, The Playtones, the Moniker, Sanna Nielsen, Brolle någon av dem SKA BARA vinna, men jag tycker faktiskt att det är ett stark startällt så spelar det faktiskt ingen roll vem som vinner.
Men hejja Playtones, Danny, Sanna & Brolle!!!!!!  

//B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0