Vem vinner Big brother 2011

Nu har det snart gått en hel säsong av den f d kanal5 dockusåpan (sänds nu på nya tv11) Big brother! Jag försökte övertala mig själv innan seriens början att jag INTE skulle följa den nya säsongen... men som en dockusåpoa älskare (som jag tyvärr är) så har jag suttit där famför tvn på kvällarna och kollat och följt deltagarnas bravader. Big brother är en sådan serie som blivit svartmålad i medierna i och med vilka deltagre som är med... sillikon pumpade tjejer som inte fattar någonting eller killar som bara vill en enda sak och det är att ligga med alla tjejer men den här säsongen har faktiskt varit ett undantag! Visst det har varit bråk mellan deltagarna och kärleken har spirat men det har inte alls varit i närheten av de andra säsongerna. Nu på söndag är det dags för finalen och det är de ALLRA bästa som är i final, Peter Orrmyr, Martin Granetoft och Simon Davidsson är tre killar som verkligen förtjänar att vara kvar och tävla om tredje, andra och första platsen. Jag hoppas på att den alltid lika charmiga norrlänningen Simon Davidsson vinner... (han skall göra det!!) men om det inte blir så spelar det ingen roll alla tre förtjärnar och vinna för de är de BÄSTA! // B= kommer alltid att vara ett dockusåpa fans, Love Big brother 2011      
De är klara för final i Big Brother 2011. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
                                                                  Peter Orrmyr eller Martin Granetoft eller Simon Davidsson = Vem vinner Big Brother 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0