Nu är jag TILLBAKS!!

Hej alla äntligen är jag tillbaks !!! Anledningen till detta mycket långa uppehåll beror helt på att det varit "big problems" med min dator. Jag har haft fel på saker och ting och skulle (som jag skrev i tidigare inlägg) lämnats in på reparation, men när jag skulle göra det fick jag veta att det skulle kosta pengar att lämna in den på rep p,g,a att de skulle skicka min dator till ett annat företag som skule laga min dator (öhh, hänger ni med, för det gör jag knappt själv :) så vad fanns kvar att göra då? jo jag fick helt enkelt självinstallera om ALLTING på datorn och det kan ju ta sin lilla tid ... eller låååånga tid (tur att man har en pappa som är datorkunnig, han räddade min dator, puss min pappi :)

Vad har jag gjort sedan sesta jag skrev någonting här, jo jag har jobbat, jobbat och jobbat och fixat saker och ting i världens bästa lägenhet, varit på olika möten och försökt komma på vad jag skulle skiva här på bloggen, jag har också varit på en underbar författarkväll på teatern här i min lilla mysiga hemstad, författaren som var på beskö var min idol Markus Birro !! (inlägg om detta författarbesök kommer så småningom, håll ut)

Nu är det lördag igen och ikväll är det dags för melodifestivalens tredje deltävling från Linköping. Jag är ingen shlagernörd (men gillar musiken) men varje år så missar jag aldrig någon deltävling från den svenska festivalen, däremot kan den utländska finalen vara låååångtråkig. Hoppas att det är någon bra som går vidare för hittils har det varit de bästa som gjort det !!!!                                                                                   

Nu vet jag inte vad jag skall skriva mer i det här "tillbaks inlägget" men jag lovar att jag återkommer med flera inlägg SNART igen och återigen förlåt för det här långa uppehållet men ni har föklaringen här (se ovan)

Kram på er och ha det gött!gött !   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0